Czego nie robić swojemu facetowi ?


Związki są różne tak jak i ludzie, które je tworzą, najlepszy podobno jest partnerski, który obejmuje bycie przyjaciółka i kochanką w jednym. Oczywiście jak wiadomo, mężczyznę trzeba sobie wychować, z tymi wychowanymi z siostrami jest łatwiej, bo oni wiedzą, że kobiety mają nie tylko cycki, ale i wnętrze nie tylko to miękkie i gorące. Wszechobecne powtarzanie, że płeć nie ma, znaczenia troszkę wpłynął, na ich myślenie, choć na razie top równia pochyła.

Są takie tematy, które lepiej nie podejmować, w ogóle, po co ma się denerwować i patrzeć podejrzliwie. Przede wszystkim nie porównuj go do swoich byłych. Faceci więc nie cierpią być nie dość, że którymś z rzędu, ach to równouprawnienie, do tego czasami gorszymi. Oni chcą być najważniejsi i jedyni koniec kropka, może jeszcze nie zdajesz sobie z tego sprawy, ale wbrew pozorom mężczyźni to bardzo delikatne i mięciutkie stworzonka, które łatwo skrzywdzić.


Cóż my byśmy zrobili bez zazdrości, szczególnie na początku związku, o ile twój facet wytrzyma te fochy przesłuchanie godne mistrzów kryminalistyki. Ja wiem, że wszechobecne łącze internetowe troszkę skomplikowało nam kontrolę naszych kochanych penisków, ale już go tak nie gnęb, nie maltretuj, bo twoja chora zazdrość sama pcha go w ramiona innej.

Żeby zmusić, bynajmniej tak mi się wydawało, oj głupia ja, mojego faceta do jakiejkolwiek aktywności fizycznej, wymyśliłam niecny plan. Idąc, ulicą pokazywałam, mu tak przypadkiem umięśnionych gości, oczywiście nie szczędząc im komplementów. A do tego ironicznie dopytywałam się, czy luby też ma takie mięśni pod tą warstwą ciepłego tłuszczyku. I to był mój błąd, na którymś ze spacerów strzelił mi takiego Focha, że to jest koniec zachwycania się nad kim innym niż mój luby, no, chyba że nad zwierzętami.

Mam dużo zajęć poza pracą, moje pasje często zabierają mi mnóstwo czasu, a w szczególności jak się w coś wkręcę bez opamiętania. Chodzę jak zombie, nic mnie nie interesuje poza ta jedną kwestią. Moim kolejnym idiotycznym wymysłem było namówienie mojego faceta na wspólną pasję, która pozwoliłaby nam spędzić więcej czasu razem, mój majster-klepka niestety nie poddał się żadnej z moich sugestii, po prostu każdy woli spędzać swój czas na swoje pasje.


Na tyle rzeczy trzeba uważać podczas bycia w związku, bo istnieje obawa, że gdy zaczniesz, w niego na siłę ingerować szybko się może miłość skończyć.

Ewa Kalina.



Share this:

Prześlij komentarz

 
Copyright © Ewa Freya. Designed by OddThemes