poniedziałek, 5 września 2016

Gdzie uprawiać seks ?



Gdzie uprawiać seks ?

Jak bardzo można się rozczarować zakładając, że filmowy sex w samochodzie jest czymś niezwykłym, jak aborcja w gimnazjum, chyba po palecie kolorów siniaków i otarć gdy nie musisz zakładać niebieskiej karty. A tak serio, gdzie oddać się uniesieniom gdy łóżko się znudzi. Ja próbowałam zmierzyć się z tymi legendarnymi ochami i achami w najbardziej popularnych poza -łóżkowych miejscach.

Począwszy od tegoż samochodu, za niski dach by się sprawnie rozebrać, chyba że jesteś karlicą, masz dzięki temu sześć numerków, szkoda, że na udzie. Zapięcia od pasów wbijają się w plecy i wtedy każda z nas może się poczuć jak księżniczka na ziarnku grochu. Kierownica nie daje ruchu, a wręcz przeciwnie, zabiera dech w piersi gdy przydatkiem naciśniesz klakson. Dorzuciłabym do kompletu fotele, które są nieugięte jak trzy minuty kochanka. No chyba, że twój facet jeździ Titem, a Ty nie jesteś w nim, w celach ratowania domowego budżetu.

Okej, kolejny przykład zostańmy na tym samochodzie i to dosłownie, maska, fajna sprawa jeśli masz swój garaż, albo nie boisz się kamer przemysłowych, i z ich drugiej strony śliniących się ochroniarzy, dochodzą do tego samotni wyprowadzający psy, ja w ramach przypomnienia zoofilia jest w Polsce nadal karalna, moherów wracających z nocnych egzorcyzmów z gromiąc w dłoni pędzą na poranne podkołderne modły.

Czas na windę, może i da się przejechać i odlecieć przez 30 pięter bez zatrzymywania w amerykańskim filmie z Nicolasem Cage - podobno wolny, ale tylko gdy twój facet jest nocnym stróżem. A tak, co najwyżej można się wstydu najeść, gdy twój biust, a jego penis będą na wierzchu.

Czas może je3dnak na domowe pielesze pralka czyli przereklamowane urządzenie gospodarstwa domowego, nie nadające się do uprawiania seksu. Chyba, że ja ustawiłam na za wysokie obroty, bebechy trzęsły mi chyba jeszcze, ze trzy dni, ale bawcie się i trzymajcie mocno.

Prysznic również sprawdza się w tanich filmach typu B, ta zaparowana szyba i gwałtownie pojawiająca się dłoń, albo dwie niczym najlepsza scena  z Titanica. A w rzeczywistości, jest ciasno, ślisko, niezręcznie jak w publicznej toalecie. Wciskasz prze przypadek różne natryski, bicze – Grey nie ma szans. Woda się leje, z góry, z boków, wąż szaleje, co najwyżej można się poparzyć… wybieram wannę.

Czas się przenieść na łono natury, brzmi miło, choć nie mam pojęcia jak ludzie mogą uprawiać seks na plaży, pewnie piach masz we wszystkich znanych otworach ciała yyy. A i jeszcze gdzie chcesz to zrobić w przymierzalni, wśród tłumów ludzi i młodocianych podglądaczy, dla których stajesz się nie lada atrakcją , a może w ustronnym miejscu, gdzie pełno sanitariuszy spaceruje po okolicy w poszukiwaniu zabiegu o wdzięcznej nazwie „krzakoterapia”, a może po prostu za wydmami, gdzie się chodzi siku, bo po co płacić 2 zł. Ja dziękuję postoję.

W stodole pełnej siana, czyli powrót do dziada pradziada, warto spróbować, jeśli nie masz dziadków na wsi, to wybierz się do gospodarstw agroturystycznego i sprawdź , gdzie płodziły nas przez wieki, a wiosna przynosiły bociany, a i zabierzcie ze sobą koc.

W łódce na rzece, spoko jeśli twój facet nie jest zagorzałym wędkarzem, albo tak bynajmniej uważa po czteropaku. Czyli robaki wysypujące się z pojemników, zapach waniliowej zanęty aż mdli, kołowrotek pod plecami, plus haczyki i jak już robi się fajnie i słońce nie bije Cię prosto w oczy, on krzyczy BIERZE !!!!.

Ale są jeszcze miejsca dla hardkorów.

Cmentarz, ja nie wiem czy to fajnie i pewnie nigdy się nie dowiem, choć jak ktoś lubi trupi, cichy zapach to spoko, plus pod tyłkiem lodowaty marmur do kompletu i blaski zniczy, to jest to…
Fontanna w brew pozorom jest równie co cmentarz przerażającym miejscem, ptaki srają, monety wrzucają a my będziemy się kochać, To jest dla mnie tak publiczne miejsce niczym miejska toaleta, woda ma zamknięty obieg, czyli cały ten syf rozmnaża się na potęgę …bryyy.

I kończąc na podsumowanie moje ulubione miejsce WTF?!  Ławka w parku, ja bym nie chciała być co prawda dopingowana przez kilku podpitych bezdomnych ukrytych w kanałach, albo ich odważniejszych kuzynów meneli.

Jakie było wasze ,najdziwniejsze miejsce w którym poniosło was miłosne uniesienie ?


                                                                                                                                     Ewa Kalina

1 komentarz:

  1. Link do mojego kanału na YouTubie

    https://www.youtube.com/channel/UC8yfH9vAgsDkrVcmRlvIyAg

    OdpowiedzUsuń