Czy organizować wieczór panieński ?



Jasne, jak chcesz być na swoim kolejnym wieczorze, żartowałam przecież tam się nic złego nie dzieje, oprócz dużych ilości toastów, za wolność od której tak próbowałaś się uwolnić.

 Tak, tak drogie panie, panowie, wciąż myślą, że to dla nich się tak pindrzymy, czerwona szminka plus wysokie szpilki, nic bardziej mylnego. Bo My kobiety wtedy wkraczamy na ścieżkę wojenną, żeby zademonstrować innym kobietą swoją pozycję w hierarchii, jak wiemy czerwony to nie kolor pokoju, a ostro zakończona szpilka, sami się domyślcie .

Dobrze, co jeszcze dzieje się na wieczorach panieńskich, ja nie wspomnę o półnagich mężczyzbach, zazdrosnych koleżankach, które nadal śnią o księciu z bajki, oczywiście na białym koniu. Nie spokojnie nie ma co się martwić, konie również dożywają sędziwych lat.

I te zazdrosne koleżanki to one już się postarają, żeby był to niezapomniany wieczór i żeby twój prawie maź dowiedział się o wszystkim, z czego połowa będzie bardzo ponaciągana.

Więc ja wieczór panieński sobie daruję, choć koleżanki mam super, na poprawinach sobie poszaleje, gdy nie będzie kamer i ciasnych pantofelków, za to pod czujnym okiem mężulka. No chyba, że Ty wybierasz WOLNOŚĆ…


Share this:

3 komentarze :

  1. Kilka miesięcy temu organizowałam dla mojej przyjaciółki wieczór panieński. Podczas organizowania imprezy zadbałam o każdy szczegół - począwszy od wynajęcia klubu, aż na oprawie muzycznej kończąc. Najlepszy DJ działający na terenie Poznania zadbał o to byśmy nie schodziły z parkietu przez całą noc.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem warto organizować takie luźne, przyjacielskie spotkania, ponieważ dzięki nim Panna Młoda nie będzie aż tak bardzo stresować się nadchodzącym ślubem. Jakiś czas temu organizowałam taką zabawę dla mojej siostry i bardzo miło wspominam te przygotowania. Pamiętaj jednak o tym, że jeśli planujesz zorganizować wieczór panieński dla większej ilości gości, to warto skorzystać wówczas z usług profesjonalnej firmy oferującej m.in. wynajem zastawy stołowej. Takie posunięcie pozwoli zaoszczędzić Ci sporo cennego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie warto organizować imprezy integracyjne, ponieważ to właśnie one w dłużej mierze wpływają na atmosferę panującą w danej społeczności. Sama staram się aktywnie uczestniczyć w tego typu wydarzeniach, ponieważ liczę się z tym, że to właśnie one są idealnym pretekstem do zacieśniania relacji nie tylko typowo prywatnych, ale i oficjalnych. Rewelacyjne zabawy integracyjne organizuje dla mojego biura zwłaszcza agencja kreatywna z Poznania, która podejmuje się różnych nietypowych projektów.

    OdpowiedzUsuń

 
Copyright © Ewa Freya. Designed by OddThemes