niedziela, 11 września 2016

WIERSZE I TEKSTY PIOSENEK - Ewa Kalina

Zgubiłam się

I
Zgubiłam się zapomniałam
którędy miałam do ciebie iść
nie wiem gdzie podział się spokój
i pewność kolejnych dni
nie wiem zgubiłam się
w codziennym chaosie
i złym świecie


II
patrzę i już nie poznaje Cię
a może znam cię od zawsze
za długo szukałam odpowiedzi
a myśli wciąż kłębią się w głowie
nie wiem zapomniałam
jak było a jak powinno być
którędy mam iść zapomniałam


III
mówisz a twoje słowa ogrzewają serce
znów w powietrzu czuję twój zapach
i mam nadzieję że zdołasz
wypełnić braki moich wspomnień
i powiesz jak zatrzymać coś
co nigdy mogło się nie zdarzyć
nie wiem nie rozumiem


Ref
zatrzymaj mnie
zanim wszystko zniknie jak we śnie
bo zgubiłam się zapomniałam
zatrzymaj mnie choć przez moment
abym mogła sobie przypomnieć

zatrzymaj


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz