niedziela, 11 września 2016

WIERSZE i TEKSTY PIOSENEK - Ewa Kalina

Szczęście

I
Czekam na szansę
by znów odmienił się los
jak naiwny gość w kolejce po życie stoję
może mam szczęście może już czas
bo w pierwszym szereg maszeruję
i naglę przeszywa mnie prąd
bo w czarnej poświacie
ktoś rozdaje szczęścia chwile
nie wiem czy to czasem nie pech
że znalazłem się w tym miejscu
powoli zczynam rozumieć o co chodzi
to wcale nie szczęście ale
pieniędzy szał ogarnął
ich ograniczone umysły

II
miłość im  jest obca nie wiedzą co to jest
każdy z nich zna swego życia przeznaczenie
bo w kolejce po kasę stoi każdy kogo
uważałeś za brata niedoli
i znów w głowie mam przysłowie
 pieniądz żądzi światem
a live is brutal mój przyjacielu
więc odcknij się i  nie maszeruj
z tymi którzy monetę mają zamiast serca
bo założenie jest proste
ale nie każdy chcę tak żyć
a potem nagle spowiedź
i żal za grzech ich ogarnie
nie żałuj nie pytaj jak się mają

Ref
aby mieć odwagę
aby zawalczyć o to co od dawna ci się należy
o swoje marzenia i szczęście
aby mieć odwagę nie sprzedać się
i myśleć sercem nie portfelem


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz