wtorek, 27 września 2016

WIERSZE I TEKSTY PIOSENEK - Ewa Kalina



ideał



I
w głowie kotłują się marzenia
szukasz ideału za którym chcesz iść
lecz wyciągam rękę w pustą przestrzeń
błądzę mrocznymi korytarzami
szukam wyjścia i nadziei
na to nie ma lekarstwa
dlaczego wszystko znika zabiera mi marzenia
nie chcę już słuchać dobrych rad
idę swoją drogą

Ref
choć sam nie wiem dokąd idę i czego chcę
wiem że tak ma być
mój idealny świat
nadal w mojej głowie miesza
rzeczywistość co to jest
połknęła moje marzenia


II
zanim nie zgasną światła
wiem że mogę iść
szukam odpowiedzi
choć pełno ludzi dookoła
jestem sam w labiryncie życia
oni nie wiedzą, nie chcą
może ktoś wypełni pustkę
pokarze mi idealny świat
choć ciągle brak czasu na zmiany
strach przed nowym
wypełnia czas
dokąd idę czego chcę


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz