środa, 21 września 2016

WIERSZE I TEKSTY PIOSENEK - Ewa Kalina


Moja.

zrobię wszystko byś mnie zauważyła
przecież wiem że i tak mnie widzisz
jesteś wszystkim czego teraz potrzebuje
i nie chcę znów sam wrócić do domu
Jedyne czego tek naprawdę chcę to ty
jedyne o czym myślę to ty
chcę oddychać tą samą chwilą
choć pewnie popełnię błąd i odejdziesz
to nadal pragnę tylko ciebie widzieć

i  nie chce już mieć nadziei
wracać do pustego domu
choć pewnie popełnię błąd i odejdziesz
nie zrezygnuję z ciebie
i nie chce już czekać
 ja  chcę abyś wiedziała

pewnie cały świat śmieje się ze mnie
i nie rozumie
a ty za każdym razem zostawiasz pustkę
choć pewnie popełnię błąd i odejdziesz
i nie chce już czekać
ja  chcę abyś wiedziała

i  nie chce już mieć nadziei
wracać do pustego domu
choć pewnie popełnię błąd i odejdziesz
nie zrezygnuję z ciebie
i nie chce już czekać
 ja  chcę abyś wiedziała


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz