wtorek, 20 września 2016

WIERSZE I TEKSTY PIOSENEK - Ewa Kalina



Tylko ciebie potrzebuję.

I
Patrz mi w oczy- co w nich widzisz.
Tylko miłość je wypełnia.
Spójrz jeszcze raz, co w nich widzisz.
Już wiesz nikt nie pokocha cię tak jak ja.
W końcu ujrzałaś miłość w moich oczach.
Znasz już odpowiedź; tylko Ty, tylko Ciebie potrzebuję

Ref.
Zajrzyj w moje serce.
A zobaczysz tylko miłość do Ciebie
Kochaj mnie, nie pytaj o nic
Przecież wiesz; tylko ty, tylko Ciebie potrzebuję,
tylko Ciebie.

II
Patrzysz mi w oczy- widzisz w nich miłość.
To ona je wypełnia niczego bardziej nie pragnąłem.
Masz już pewność że nikt nie pokocha cię bardziej niż ja.
Wiesz że mam rację; tylko Ty, tylko Ciebie potrzebuję.

III
Dostałem miłość, Ona pokochała mnie.
Moje serce pełne miłości.
Ja też już nie pytam.
Przecież wiem; tylko Ty, tylko Ciebie potrzebuję,

tylko Ciebie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz