czwartek, 15 września 2016

WIERSZE I TEKSTY PIOSENEK - Ewa Kalina



Marionetka


I
nic mi nie pozostało tylko marzenia
bo świat coraz sztuczniejszy
już nie wiesz co prawdziwe
a co wytworem ludzkich rąk
oddam wszystko za promień światła
Jak marionetka w plastikowym domku
mam wszystko a tak naprawdę nic
żyję tylko przez chwile
udając uczucia których nie znam

Ref
kto decyduje o tym jak mam żyć
a marionetka posłusznie potakuje
bo ktoś za jej sznurki szarpie
choć nadal w drewnianej piersi
słychać  bicie
kto decyduje o tym jak mam żyć

II
choć żyje jak lalkarz pozwoli
maskując strach przez światem
jak marionetka  której nikt już nie potrzebuje
wyrzucony z plastikowego świata
na śmietniku marionetek
bo znów ciemność przyszła
w szafie pełnej sztucznej radości
to koniec przedstawienia
nie jestem już potrzebny


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz