wtorek, 13 września 2016

WIERSZE I TEKSTY PIOSENEK - Ewa Kalina


Muzyk mózgu

Ref
Muzyka świata wdziera się do mózgu
wypełnia duszę, przysłania świat
czy już ją słyszysz czy już ją czujesz
Muzyka świata wdziera się do mózgu
hipnotyzuje mnie i cały świat
czy już ją słyszysz, czy już ją czujesz

I
Nowy dzień, nowa siła, więc wstaję i idę
nie chce pytać czy tak można, czy tak wolno
nie mam czasu ni ochoty
może na pierwszy rzut oka jestem arogancki
mnie to nie rusza, wiem co chce robić
choć nie mam planu i nie szukam schematu
mam w życiu cele mam wiele do zrobienia
jestem tego pewny, teraz wiem
dlaczego jestem z wami
mówią że źle wybrałem, że się przeliczyłem
i znów w głowie myśli się kłębią
a, muzyka świat wdziera się do mózgu
chciałbym powiedzieć że niewinna
ale powiem że moja
już się  nie obejrzę, już nie zawrócę

Ref
Muzyka świata wdziera się do mózgu
hipnotyzuje mnie i cały świat
czy już ją słyszysz, czy już ją czujesz

II
Moje kolejne reggae' owe wcielenie
nowa szansa nowe życia koleje
więc oto stoję przed wami
może na przekór, może z pasji
a życie płynie nie poczeka
więc niech  muzyka znów zatańczy
porwie duszę, przysłoni świat
by w końcu i rzeczywistość zatańczyła w ten takt
a gdy znów ogarnie mnie przerażenie
tylko jednego jestem pewien
że zamykając powieki ona nadal będzie
może świat zatrzaśnie z hukiem drzwi
wiem że ona zostanie, moja muzyka
może kiedyś odnajdę się w tym absurdzie
może kiedyś przebije głową mur
ona pozostanie to już wiem


Ewa Kalina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz