poniedziałek, 12 września 2016

WIERSZE I TEKSTY PIOSENEK - Ewa Kalina



Balkonowa miłość.

ON
Rozglądasz się jakbyś coś ważnego zgubiła.
jestem tu, gdzie mnie wczoraj zostawiłaś.
Czas się chyba dla nas zatrzymał,
a ja uciekam myślami,
tam gdzie grzechy zamieszkały.
Najchętniej bym cię stąd zabrał,
gdzieś daleko od tego brudu i nienawiści.
I znów się  uśmiechasz,
a w sercu pożądanie się budzi,
szukam słów tak wspaniałych,
lecz tchu mi braknie.
Na ciebie czekałem całe wieki

ONA
Pragnę lecz trochę się boję,
kradnę twoje spojrzenia.
Czy słyszysz mego serca wołanie?
czy umiesz z niego wyczytać?
o czym teraz myślę.
Moje dusza jak dzban pusta,
pragnę tylko ciebie i twej miłości.
Mogę tu stać całe wieki
i słuchać twych cudownych słów.
Dziś w twojej twarzy zobaczyłam swoją przyszłość,
dam ci wszystko, czego tylko chcesz.
Jestem tu dla ciebie, mój kochany.

Ewa Kalina

Niewierność.

ON
Zdradziłaś mnie! Nienawidzę cię!
Miło było sobie popatrzeć.
lecz obcy cień jest między nami.
Chciałaś mieć wszystko na raz!
A teraz jak pies zostałaś sama!
Dla mnie opakowaniem się stałaś,
tylko z tyłkiem rozmowa  pozostała.
Nie tego chciałem, nie o tym śpiewałem.
Zrobiłaś ze mnie klauna! swoją marionetkę!
Odejdź skąd przyszłaś.
Kobieto, puchu marny.

ON
Ileż można było na ciebie czekać.
Miłość platoniczna, któż to wymyślił,
niech sam jak Julia na balkonie czeka.
Ja mam dość słuchania i marzenia,
potrzebuje miłości, a nie słów ulotnych.
Nie znasz mnie, tylko patrzeć potrafisz.
Nic mi nie dałeś i niczego od ciebie nie chcę.
Już więcej nie będę sterczeć na balkonie
i słuchać durnych serenad,  muzyka nieudacznika.

Ewa Kalina



Zapraszam.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz