niedziela, 11 września 2016

WIERSZE i TEKSTY PIOSENEK - Ewa Kalina

Może w innym życiu

I
Może w innym życiu spełnię
te nadzieje którym ktoś wyrwał skrzydła
znajdę miłość a nie tylko
uczucia które można kupić
na jedną noc mi to nie wystarcza
nie chcę żyć gdzie tyle zła
sprzedając duszę za parę stów
za dużo codzienności w szarym życiu
za mało wiary w siłę którą w sobie mam
a może to mi się śni
gdzie są te drogi które pozwalają
z podniesioną głową iść
a może trzeba samem stawiać znaki
i przetrzeć szlaki
w pustych pocałunkach szukam pocieszenia
ale z miejsca wiem że to nie to
jak znaleźć kamień węgielny swego życia
gdy dookoła pełno smutnych ludzi
rozczarowanych swoim życiem
nie tak miało być


Ref
nie chcę szukać usprawiedliwienia gorzkich chwil
choć ludzka natura ma w sobie tyle zła
nie szukam usprawiedliwienia
nie szukam usprawiedliwienia gorzkich chwil



II
bo ważne jest jak żyjesz a nie kiedy umierasz
zawsze jest za szybko zawsze nie w czas
nie wolno zmarnować ani chwili
z krótkiej klepsydry życia
zabrać co się da
aby odnaleźć siebie w śród tylu spraw
stukam do drzwi świata lecz nikt mi nie otwiera
jestem gdzieś na schodach przeznaczenia
choć dopóki w żyłach pulsuje krew
nie poddam się
nie będę żałował tego co było
rozpamiętywać chwil słabości
to nie dla mnie
choć wiem wiele mostów zbudowałem
pewnie więcej spaliłem
nie będę czekał na kolejną szansę
sam ją stworzę
może w innym życiu to nie dla mnie
nie chcę czekać i mieć nadziei
że mój los się odmieni



Ewa Kalina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz