niedziela, 11 września 2016

WIERSZE i TEKSTY PIOSENEK - Ewa Kalina

Szukam miejsca


I
sam nie wiem czegow życiu szukam
choć sensu mego życia w końcu się doszukam
Bóg honor ojczyzna
ta myśl dziś jest anorektyczna
choć szybko można się zgubić
w natłoku informacji poszedłem do źródła
by w pustych świątyniach
szukać mentorów śladu
znajdując tylko kielich jadu
szukałem również w starych księgach
by znaleźć siłę w potęgach
ludzie z żelaza kiedy oni żyli
czy ktoś wie czy w ogóle byli
karmieni naiwnymi mrzonkami
zagłuszani czyimiś obietnicami
patrzymy na swoje życie
topione w czyimś niebycie
a może zabrakło czasu dla pasji
w mym życiu mało ekspansji
na świat na ludzi
może w końc mnie ktoś obudzi
nadszedł czas w końcu zrozumiałem
czego w mym życiu tak na prawdę szukałem
gdy dni uciekają w popłochu
wszystkiego trzeba spróbować po troch
być może znasz to uczcie
a droga którą podążałeś właśnie się skończyła
to właśnie była ta niespodzianka niemiła
może już czas przejrzeć na oczy
nikt mnie swoimi obietnicami już nie nie zamroczy


II
choć nie raz zbłądziłem
to świat nadal karmi nas absurdem
idealny świat idealna rodzina
nie każdy z nas pragnie takich obrazków
kiedyś licząc na ślepy los
szukałem drogi szukałem siebie
choć pewnie nie będzie mej duszy w niebie
to i tak znajdę swoje miejsce na tym dziwnym świecie
bo wierze że każda chwila może zmienić życie
gdy łzy z oczu płyną
mam wrażenie że mój czas właśnie minął
ale nie mam ochoty się nad tym zastanawiać
muszę poszukać swego miejsca i czasu
nie chce się cofać do czasów triasu
gdy jutro to za daleko już nie czekam
bo i tak już za długo zwlekam
nie będę na mannę z nieba czekał
i się o swoją przyszłość lękał
aż w lustrzanym odbiciu sam się nie poznam
i samotnie bez wspomnień skonam
żałując tego co się nigdy nie wydarzyło
czego nigdy w mym  życiu nie było
nie chcę będąc dziadkiem
żałować życia ukradkiem
przeglądając karty życia
i samego siebie pytać co mnie ominęło
a czego tak naprawdę nigdy nie był
może czas się obudzić ocknąć poszukać swej drogi



Ref
rzeczywistość się zmienia
pragnę w końcu wyjść z cienia
a co w głowie pozostanie oprócz pustki
gdy tylko w ciemnym pokoju pozostaje wylewać smutki
bo znów za późno bo znów zły moment
nie chce tonąć we własnych wspomnieniach
i szukać siły w czyichś marzeniach




Ewa Kalina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz